Novas

  • Son o mellor no que fago. Pero o que fago non é moi agradable.

    lobezno
    Lobezno
  • NON PODES PASAR!!!!!!!

    gandalf
    Gandalf
  • Saltar ao hiperespacio non che é como peneirar, rapaz

    Han Solo
  • Estradas? Onde imos, non precisamos estradas.

    Dr. Emmett Brown
  • Hulk aplasta!

    Hulk
    Hulk
  • Son o Comandante Shepard, e esta é a miña tenda favorita na Cidadela

    Comandante Shepard
    Comandante Shepard
  • O pastel é unha mentira

    Doug Rattman
    Doug Rattman
  • É a hora dos paus!

    Ben Grimm
    Ben Grimm (A Cousa)
  • Grazas Mario! Pero a nosa princesa está noutro castelo!

    Toad
  • Trompa! Trompa!

    Shin-Chan
    Shin Chan
  • Tes que derrotar a Sheng Long para ter opcións.

    Ryu Hoshi
  • Terma Chewie, que escorrego!

    Han Solo

Eventos e concertos en Galicia




Máis entradas:

Decisións e partidas: do xadrez aos videoxogos

“The Banner Saga”e “Enterre-moi, mon amour” son dous títulos moi distintos entre si, pero cun punto en común: colocan a quen xoga nunha posición de responsabilidade palpable, ofrecendo unha experiencia por momentos tan incómoda como ilustradora. Cualificativos propios da arte que, en cada vez máis casos, son gañados a pulso por formatos interactivos. Examinamos ambas obras, ligándoas amais co principal xogo que ten por celme o binomio decisión-consecuencia.

Ler máis

Quén Anda Aí? A Cousa. O enigma de outro mundo que infectou todo tipo de subcultura popular

Analizamos o tremendo impacto cultural que A Cousa, ou Quén Anda Aí? por coller o título do relato orixinal, tivo na imaxinería popular, vestíndose con todo tipo de produccións culturais en tódolos campos, e volvéndose así unha historia que quedará marcada como esencial para comprender a nosa contemporaneidade. Unha historia que, probablemente se non fose por aquela adaptación de 1951 que quedaría na retina de Carpenter entre tantos outros, acabaría como unha de tantos outros relatos de ciencia ficción pulp dos 30.

Ler máis
a-cousa-the-thing-mechagen

Pandemic Legacy ou como crear experiencias de xogo significativas

Pandemic Legacy: Season 1 (Devir, 2015) é un xogo cooperativo para catro xogadores, no cal deberase evitar a expansión de catro cepas de virus que ameazan con acabar coa vida sobre o planeta.

Este xogo recolle as mecánicas do seu antecesor, Pandemia (Devir, 2008), pero nun modo campaña que convirte o xogo nunha experiencia única. Neste punto, debemos indicar que o modo Legacy nace no 2011, cando aparece Risk Legacy (2011, Hasbro) da man de Rob Daviau entre outros, quen, xunto con Matt Leacock, creará o xogo que nos ocupa neste artigo.

Ler máis