Life is Strange: un xogo sobre como manipular o tempo (para salvar á muller que amas)

Life is Strange (Dontnod Entertainment, 2015) é unha aventura gráfica composta por cinco eposodios, ao longo dos cales iremos construindo a historia de Max, a protagonista do xogo. Para isto, aporta ao xénero unha interesante mecánica, baseada en permitir voltar atrás no tempo e cambiar unha acción, un diálogo ou unha interacción co entorno, de xeito que as consecuencias das mesmas deixan de existir na historia.

Dream daddy

Dream Daddy, ou como facer un Dating Sim lovecraftiano

Dream Daddy: A Dad Dating Simulation (Game Grumps, 2017) é unha visual novel que poderiamos definir como un otome con temática BL, onde o xogador creará dende o editor de personaxe a un dadsome que será o protagonista da historia. Como todos os otome, o obxectivo será ir tomando determinadas decisións e opcións de diálogo, así como escollas concretas durante as diversas citas con outros sete pais, que nos levarán a establecer unha relación romántica con algún deles. Debido á existencia de logros ocultos que non era quen de desbloquear na miña conta de Steam, decidín buscar en internet sobre eles, e atopeime con que diversas teorías conspiranoicas sobre Dream Daddy eran top na rede.

Pandemic Legacy ou como crear experiencias de xogo significativas

Pandemic Legacy: Season 1 (Devir, 2015) é un xogo cooperativo para catro xogadores, no cal deberase evitar a expansión de catro cepas de virus que ameazan con acabar coa vida sobre o planeta.

Este xogo recolle as mecánicas do seu antecesor, Pandemia (Devir, 2008), pero nun modo campaña que convirte o xogo nunha experiencia única. Neste punto, debemos indicar que o modo Legacy nace no 2011, cando aparece Risk Legacy (2011, Hasbro) da man de Rob Daviau entre outros, quen, xunto con Matt Leacock, creará o xogo que nos ocupa neste artigo.