Salad Fingers

Salad Fingers: Flash, cousas oxidadas e terror surrealista

Cando en 2004 David Firth subía a Internet o primeiro episodio de Salad Fingers, pouco podía espera en que se convertise no que chegou a ser. Era un momento no cal aínda non existía YouTube, nin estaba totalmente desenvolvido o mundo das webseries. Hoxe, 9 episodios despois daquel primeiro, a serie conta con millóns de visitas (contando só YouTube, falamos duns 30 millóns no epsodio 1) e sen embargo a animación en Flash xa está case desaparecida, quedando xoias coma esta para lembrar aquela época.

galicia-metalhead

Fomos ao Galicia Metalhead Fest. E esto é o que vimos.

Dous días cheos de metal. 12 bandas e a demostración de que o metal galego segue a dar bós grupos e está cheo de talento. Pero sobre todo unha paixón polo metal e polo underground, cun público entregado pero crítico e nun ambiente de festa constante no cal casi era tan importante a saída entre banda e banda e a compartición de cervexas que o feito musical en si mesmo.

Fahrenheit-451-portadas

Fahrenheit 451: Lumes por San Xurxo

A historia dun tempo no cal os bombeiros adícanse a queimar libros (451º Fahrenheit é a temperatura á que arde o papel, de feito), e un deles comeza a ter curiosidade por qué é o que gardan esos libros e por qué é tan importante queimalos. E a partir desta premisa, unha indagación marabillosa sobre a sociedade e o camiño ao que se enfrontaba xa alá por 1953.

Lovecraft writing by Shane Tyree

9 Temas de Música Lovecraftiana

Que Lovecraft é un dos escritores máis influíntes no fantástico do século XX é un feito. Xa non temos que referirnos a Robert E. Howard, Robert Bloch, August Derleth ou outros do círculo de Lovecraft e dos mitos de Cthulhu. A priori, a presenza de Lovecraft na música pode parecer máis complexa pola cuestión narrativa. Pero hai uns cantos temas e grupos que decidiron que Lovecraft era máis que adaptable ao seu discurso sonoro:

Crú Ducournau Poster

Crú: Francia caníbal (fai un soleil de carallo)

Unha historia de irmá maior que xa vivíu un chisco, e irmá pequena que descubre o mundo e a si mesma ao chegar á universidade. Nada novo baixo o sol, pero un prisma totalmente novedoso e unha perspectiva que da moito xogo ao facerse dende a historia de Justine, unha rapaza que vén dunha familia vexetariana e chega á facultade de veterinaria, onde tamén estudia a súa irmá e á que descobre de súpeto comendo carne. Dende aí, Justine irá descubrindo que lle apetece cada vez máis, e aínda que o negue, non pode evitar uns instintos carnívoros cada vez máis fortes.

Loom: Pixel art antes do pixel art

Estamos en 1990. Un ano despois de que Lucasarts lanzara a súa adaptación de Indiana Jones e a Última Cruzada, e o mesmo ano no cal sairía a primeira entrega de Monkey Island. Unha época brillante para as aventuras gráficas, e no cal sairía á luz unha das máis máxicas que o mundo dos videoxogos nos deu ata agora. Brian Moriarty levaría a cabo, empregando o motor SCUMM, a súa obra mestra con permiso de The Dig, e titularíaa co nome de Loom.