wos 2017

Os 5 días de vangarda que vivín no WOS Inc 2017

Asistimos ao festival WOS Inc, o festival de cultura alternativa e vangardista que se organiza a produtora Work On Sunday dende fai 4 anos en Compostela. Chegamos a ver máis de 20 espectáculos, quedáronnos algúns ocos, e comentámosvos a nosa experiencia en 5 días de cultura alternativa e moita, moita música.

South park stick of truth pau da verdade poster

South Park: O Pau da Verdade. Épica, combates por turnos e Chimpokomon

Cando en 1997 Trey Parker e Matt Stone comezaron a producir South Park, parecía imposible imaxinar o impacto cultural que acabaría gañando co paso do tempo. 20 anos de repercusión en televisión, e incluso en cine, fixeron xurdir varios videoxogos, a maioría de calidade irregular. Ata a chegada deste O Pau Da Verdade (The Stick Of Truth) en 2014, editado por Ubisoft e desenvolvido por Obsidian, e con Chris Brion, Zane Lyon e o propio Trey Parker como directores do proxecto.

ichi the killer patada

Ichi The Killer: do manga ao cinema a través do sadomasoquismo

Lembro fai uns anos toda a polémica cando, a través dun filme violentísimo, empezou a facerse famoso en occidente un tolo e stakhanovista director nipón. A película era Ichi The Killer (Koroshiya 1, 2001) e o director, Takashi Miike. Un pouco, o mesmo que ocorría co manga do que adaptaba esta peculiar cinta de yakuzas, escrito e debuxado por Hideo Yamamoto.

a-cousa-the-thing-mechagen

Quén Anda Aí? A Cousa. O enigma de outro mundo que infectou todo tipo de subcultura popular

Analizamos o tremendo impacto cultural que A Cousa, ou Quén Anda Aí? por coller o título do relato orixinal, tivo na imaxinería popular, vestíndose con todo tipo de produccións culturais en tódolos campos, e volvéndose así unha historia que quedará marcada como esencial para comprender a nosa contemporaneidade. Unha historia que, probablemente se non fose por aquela adaptación de 1951 que quedaría na retina de Carpenter entre tantos outros, acabaría como unha de tantos outros relatos de ciencia ficción pulp dos 30.

kickboxer-saga

A saga canónica de Kickboxer: De Kurt Sloan a un tipo que leu no periódico a morte do seu irmán

Kickboxer é unha saga que evita botar a vista atrás, e tampouco da pé a facelo, matando aos protagonistas anteriores e sacándose da manga novas personaxes que seguirán máis ou menos co legado do anterior, viaxando polo mundo e mostrándonos como o Kickboxing está controlado en todas partes por mafias ás que os nosos protagonistas irán enfrontándose.

A Bird Story: Tiña un paxariño moi bonito…

Unha historia pequeniña, moi sinxela e moi honesta, que non fai outra cousa que guiarnos por ese camiño xa percorrido de neno que atopa un paxaro ferido, cúrao, e descobre nel a amizade. Todo, cunha banda sonora tristona e unha narrativa sen diálogos que pretende coller forza pola mestura de dita música cun apartado visual de aire pixel art, con resonancia a xogos de rol antigos e un certo aire de anime.

Colosal: Empoderamento, alcoholismo e a destrucción de Seúl

Vemos neste Colosal cómo Nacho Vigalondo retoma a teima que xa viña dende Extraterrestre (2011) de coller argumentos de cine de xénero, mesturalo con historias humanas e de proximidade e sacar un cóctel novedoso de elo. Novedoso, pero tamén arriscado na proposta, tanto de cara ao espectador obxectivo por unha parte como pola outra. Nesa corda na que él se sinte cómodo e que lle da, canto menos, unha gran dose de interese ao seu cinema.